۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۲۹۳۲
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال بختياري:

برگزاری كارگاه هاي جامع تخصصي آموزشي بازاريابي در پايتخت گز ايران

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان گفت: همگام با موج جهانی بازاریابی نوین و مطرح شدن محتوا به عنوان«اصل نخست بازاریابی»،كارگاه هاي جامع تخصصي آموزشي بازاريابي ويژه گز سازان پايتخت گز ايران برگزار گرديد.
برگزاری كارگاه هاي جامع تخصصي آموزشي بازاريابي در پايتخت گز ايران
به گزارش جهانبین نیوز مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال بختياري در اين خصوص اظهار كرد: هدف از برگزاری اين كارگاه های آموزشی ارائه مفهوم بازاریابی محتوایی، ضرورت ها و اصول رویکرد جدید بازاریابی و همچنین انتقال تكنيك ها و تجربیات کسب شده در این عرصه به گز سازان استان در جهت بهبود وضعيت كسب و كار آنان بر شمرد.

رضا گنجي در ادامه افزود: در اين دو كارگاه دو روزه كه در محل اتحاديه گز سازان پايتخت گز ايران برگزار شد ،مباحث كاربردي در حوزه مديريت ارتباط با مشتري CSM و CRM و بازاريابي در كارگاه نخست و بازاريابي و تبليغات الكترونيكي و اصول و فنون مذاكره و زبان بدني در كارگاه دوم ارائه گرديد.

رئيس هیئت مدیره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: اين كارگاه ها بصورت عملي و تئوري پيش بيني شده بود تا حاضران ضمن كسب آشنايي با اصول و فنون بازاريابي مدرن بصورت عملي ،تكنيك ها و فرآمين عملي در حوزه بازاريابي را نيز فرا گيرند.

وي استقبال از اين كارگاه ها را رمز موفقيت آن ذكر كرد و خاطر نشان كرد: بازاریابی یکی از مشکلات عرصه صنعت و تولید این استان است که برگزاری این كارگاه های تخصصي آموزشی می تواند این ضعف را کاهش داده و مشکلات در این زمینه را مرتفع کند لذا بر اين اساس شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري برگزاري كارگاه های آموزشی را از اولویتهای کاری خود قرار داده و در آینده نیز کارگاه هایی با موضوعهای مرتبط با عرصه صنعت و تولید برگزار خواهد نمود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۰۱

16 Feb 2020